Història

L’Associació El Far va néixer l’any 2007 en un moment en què es van trobar un grup de familiars que tenien en comú l’experiència d’un problema de salut mental en algun membre de la seva família. Estem a La Garriga, però donem cobertura a tot el Vallès Oriental.

En un principi, ens vam constituïr com a Grup d’Ajuda Mútua (GAM), però el 2009 vam decidir legalitzar-nos com a associació. Avui en dia, hem anat creixent en usuaris i serveis. Actualment, tenim un Equip Tècnic de professionals que ofereix activitats per a persones amb problemes de Salut Mental i també activitats per als familiars.

Els nostres objectius

– Apoderar la persona amb un problema de Salut Mental

– Facilitar la integració social de les persones amb problemes de Salut Mental

– Fomentar les relacions socials