Federació Salut Mental Catalunya

La Federació aglutina 60 entitats de tot Catalunya de familiars, persones amb problemes de1 salut mental i amics. Dóna serveis a les entitats federades, a la població en general, treballa per a la inclusió social de les persones amb trastorns mentals i per la millora de les polítiques públiques dirigides a aquest col·lectiu.

Enllaç Federació SM Catalunya

Obertament2

La raó de ser d’Obertament és lluitar contra l’estigma i la discriminació que pateixen les persones a causa d’algun problema de salut mental i per fer que esdevinguin protagonistes del canvi. Va néixer el desembre de 2010 de la mà dels principals agents socials de la salut mental a Catalunya.

Enllaç Obertament

Fundació Espanyola de Psiquiatria i Salut Mental3

Es tracta d’una Fundació sense ànim de lucre, les finalitats del qual són contribuir al coneixement, desenvolupament i perfeccionament de la Psiquiatria i Salut Mental, així com al de les seves disciplines afins, a través de reunions, publicacions, actes científics, desenvolupament de recerques i qualssevol altres activitats culturals i científiques.

Enllaç Fundació Espanyola de Psiquiatria i Salut Mental

Obsertatori Salut Mental

L’Observatori de Salut Mental de l’Associació Espanyola de Neuropsiquiatria és un projecte 4que neix de la necessitat de comptar amb un sistema d’informació que permeti conèixer l’estat de l’organització i l’evolució dels Serveis de Salut Mental en les diferents Comunitats Autònomes de l’Estat Español.

Enllaç Observatori Salut Mental