Celebració Dia Mundial de la Salut Mental a Catalunya

Tríptic i cartell

• valls2015colabora

Col·laboradors

La celebració del Dia Mundial de la Salut Mental es farà el proper dissabte 10 d’octubre, coincidint amb la celebració internacional que promou l’Organització Mundial de la Salut (OMS). Enguany, el lema internacional del Dia Mundial és “Dignitat en salut mental“, i serà el mateix que defensarem el 10 d’octubre a Valls, localitat que acollirà la celebració. La Plaça del Patí serà l’escenari de la celebració matinal, i la Sala El Kursaal del dinar i activitats posteriors.

El Dia Mundial de la Salut Mental 2015 de Valls és una iniciativa de la Federació Salut Mental Catalunya i de l’Associació Porta Oberta. Persones amb Malaltia Mental i Familiars. Com sempre serà una ocasió perquè les nostres entitats federades, però també les persones, professionals i entitats de l’àmbit de la salut mental, així com la ciutadania en general, es trobin en un ambient lúdic i festiu per fer visible la salut mental i la lluita per la defensa dels drets de les persones i famílies amb problemes de salut mental.

La celebració del Dia Mundial de la Salut Mental a Valls és possible gràcies a l’Ajuntament de Valls, la Fundació Pere Mata, Lear Corporation, Generalitat de Catalunya, l’Obra Social “la Caixa” i Diputació de Tarragona, entre altres col·laboradors.