Una nit per a la solidaritat

Gravació i text per Meritxell Vilanova, edició del vídeo per Maria Vallvé

“Aquesta nit ens hem sentit molt acompanyats”. Així agraïa Joaquim Salvans, president d’El Far, la gran assistència a l’acte de dansa solidària organitzat per Lys Moya.

El Teatre Municipal de la Garriga s’omplia el passat 25 d’abril amb ganes d’ajudar i de passar-s’ho bé. En una vetllada guiada per Yolanda Sikara, la dansa i la música es van apoderar de l’escenari amb un gran objectiu: recaptar fons per a l’Associació per la Salut Mental El Far de La Garriga.

Els assistents van poder gaudir d’actuacions d’estils molt diferents, amb balls animats amb èxits recents i uns ballarins sempre molt aclamats per la seva energia i il·lusió.

Entre d’altres, els grups de Lys Moya van oferir balls amb música d’Adele o Janet Jackson; els Puppets i el seu ball contemporani van deixar al públic amb la boca oberta i la mateixa presentadora, Yolanda Sikara, va cantar un parell de cançons acompanyada de Lluís Vidal.

El final de festa va comptar amb Guillem Roma i les seves cançons dolces i animades, que van reclamar a tothom a l’escenari –públic inclòs– per celebrar la germanor i la solidaritat que desprenia la nit.

La solidaritat també es va plasmar en acabar l’acte, al moment de la recaptació, ja que es va seguir la tècnica de la taquilla inversa: l’entrada era lliure, i cadascú decidia quina quantitat donava a la sortida. Les urnes van rebre els donatius d’un públic entregat no només durant la festa, sinó també a l’hora d’ajudar.