Dia de la Salut Mental 2013

Aquest Dia Mundial de la Salut Mental tenim un repte: volem ser el doble d’assistents!!!

cartell_salut_mental_2013Enguany  tenim una pila de personalitats que ens acompanyaran en el nostre dia de sensibilització i reivindicació, perquè tothom escolti el nostre missatge en pro de la salut mental. Aquest 2013 sota el lema: Alternatives davant la crisi, el valor dels nostres drets.

Vindrà el president Mas i la seva esposa, juntament amb el conseller de Salut i la directora general de l’ICASS. També ens acompanyarà l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú.

Tindrem l’actor Toni Albà de conductor de l’acte, l’actor Sergi López ens llegirà el nostre manifest, i l’actriu i intèrpret Àngels Gonyalons ens cantarà la cançó “I què si” amb cor i coreografia.

Un dia on podrem posar en valor els nostres drets omplint unes butxaques per fer arribar les nostres reivindicacions a les autoritats. Des de cada entitat, us volem demanar que animeu els vostres socis i usuaris de Club que participin en l’activitat de les butxaques, ja sigui presencialment o bé a través del nostre web, on trobareu un espai per fer-ho. Els vostres missatges seran recollits i els farem arribar a les autoritats del nostre país.

Aquest any és un any especialment important per fer sentir la nostra veu. Com sabeu estem treballant en elPla Interdepartamental de Salut Mental que ens ha d’ajudar a seguir avançant en les nostres demandes.

Us enviem l’enllaç al nostre web on trobareu tota la informació sobre el dia, el programa detallat, el tríptic i el cartell, etc…

Aquí també trobareu l’enllaç al formulari d’inscripció per venir, ja sigui amb dinar o sense. Si us plau, des de cada entitat, apunteu tant les persones que venen amb el seu propi dinar com les que compraran el tiquet de la xatonada. Recordeu que l’important és ser molts i complir amb el nostre repte: ser el doble de persones!

Més endavant penjarem al web informació de com arribar, en tren i en autocar, i el croquis del Parc amb la ubicació de les diferents activitats que s’hi faran. I també de l’alternativa en cas de pluja. Tot i això, com que fins ara ens ha fet molt de sol i és un acte a l’aire lliure, és important que porteu maneres de protegir-vos del sol.

Som a la vostra disposició per aclarir els dubtes que faci falta.

I recordeu, amb dinar o sense dinar, amb autocar o en tren, amb amics o familiars… l’important és venir. El 12 d’octubre, a Vilanova, hi hem de ser TOTS!

Moltes gràcies!